Apoliva reklamen

Förens nu har jag kommit på att jag ska sriva lite om apoliva reklamen.
Visst är den läskig!!
Första gången jag såg den  tog jag nästan upp fötterna från golvet och drog nästan över täcket över huvudet!.
Men Hallåå  vad tänker Aåoteket med? inte hjärnan iaf? lixom alla barnen kanske blir rädda fär henne !! vem vet ?
Skummade även igenom Expressen hemsida, där Rubriken lyder "Hon skrämmer slag på tittarna"
Tjejen som spelar in reklamfilmen är en modell som heter Adina Fohlin, 24 år. Ni kan googla på henne om ni vill ha fler bilder på den ur "snygga " tjejen... men hon är då Sommarens internettsnackis enligt expressen.

Där finns även en grupp på facebook som kallar sig för "Jag är rädd för tjejen i apolovova reklamen"
Den gruppen har 110 502 st gruppmedlämmar varav jag är en ut av dem.
Men asså det finns inte så mycket mer att säga ? hon e läskig !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0