Bäst eller (not)

Idag när jag skulle köra till Amandas hårsturdio och klippa mig upptäcker jag att jag knappt hade någon bensin på mopeden ....
 så jag fick panik!
Det var ju ingten hemma!
Så jag fick ringa lillan, och fråga om man kunde tanka på bensinstationen här borta .
Liksom vad tänker jag med? klart man kan tanka på en bensinstation !

Så jag körde dit.Tog mobilen igen!
Ringde lillan en gång till och frågade
-hur gör man ?
Så hon fick förklara för  mig! 
Så idag har jag tankat min egna moped för första gången i hela mitt liv!
Och observera jag har haft mopeden i ett år !
Undra om det inte e något rekord på det ?


Men nu har jag klippt mig ialla fall , blev ganska bra ! får kolla sen när jag har duschat!
kommer kanske en bild på det med om ni i snälla.
Men bli inte förvånade om den kommer upp att jag typ inte har vax eller så i det . (sjuk humor )
Nej men det kommer typ bara vara plattat och ligger lite på snädden !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var väl inte så svårt att tanka?? <333

2009-08-18 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0