Blogg this morning!

Idag han jag äntligen att blogga ! (happyface)
Men har dock inget  intressant att blogga om.,
Ni kankse vill veta att Hugo (hunden) äter sin mat medans Tova-lisa (katten )ligger brdvid oc mårrar..
haha
Men ska ta 07:02 bussen in till halmstad idag igen tror jag ! för då kommer jag på samma buss som isabelle..
BTW jag och isabelle pratade  typ öveer 2 timmar igår i headsett. coowlt!
Alla måste testa det , så e det bara .
 
Nu fick jag även sms?
någon som är vaken så här dags iaf .. det e inte illa ^^.

Sen nu vet jag att det är en tjej som håller på att ringa!  den tjejen vet nu att ringer hon en gång till, till mig så blir det en anmälan på detta.
Sedan dess har hon  inte hört av sig !
Samma person ringer även till Caroline!
Lite mystiskt tycker jag ? eller ?
Antingen vet personen väm vi är!
eller så är det slumpen som  har blivigt att tjejem ringer oss båda.


Men nu ska jag snart åka till bussen
Seeyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0