Ego Girl

Igår kväll läste jag ut Carolina Gynnings bok "Ego Girl"

Till alla er som inte gillar carolina gynning  så säger jag läs boken för F*n. Den ändrar dina åsikter om henne, jag lovar!
jag tycker att carolina är bra cool tjej,, och ingen Slampig, Bimbo som många där ute i sverige tycker!
Men sen man läser boken så så förstår man hennes liv, och just nu tycker jag hon är mycket bättre, coolare och faktiskt riktigt smart!
 Och jag kan lova er där ute som inte gillar henne,kanske inte heller kommer att gilla henne fullt ut.. men kanske Kan tänka sig kolla p TV:n när hon  är med i bild istället för att byta kanal för du avsyr henne !!

Nej men det jag vill komma med detta inlägg är helt änklert ta er tid och läs boken! ge henne en chans.Den är läsvärd!




Sen ett ennu större tack till anna unika besökare.. dagen igår slutade med 40 unika!!'
mycket mycket tack till dom!!  det betyder :)
Och redan idag 10,10 har jag haft 5 st  unika!


Så ni som följer min blogg kan väl  slänga en kommentar så jag vet vilka det e så kan jag till och med kommentera era bloggar ^^ om ni nu har några dvs.

Kommentarer
Postat av: sofie nilsson

jag följer din blogg Joel, tycker den är jätte bra! fortsätt som du gör så kommer läsarantalet också öka! kramar

2009-08-15 @ 15:56:49
URL: http://sofienilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0