Ennu ett random inlägg

Tjenixen  alla bloggare :D...
 här kommer ännu ett random inlägg från mig..

Varför är det så att man alltid hamnar i soffan med tv:n igång och laptopen i knät?
Varför e det alltid så ? det e lite jobbigt faktiskt, för jag får alltid ångest efter, att man inte har gjort ngt.... och det e faktiskt sant till er som tycker jag e lat...
 visst Det är jag ... men seriöst jag kan om jag verkligen vill...  (hundögon)
 Men jag jag har faktiskt tömt diskmaskinen och fyllt den igen, Gått ut med hugo med faktiskt , hämtat posten Och Skickat en bild till isabelle som hon rediskerade åt mig. Den blev kalasbraa !!! Tack till isabelle !


Bilden på mig som bästaste isabelle redigera

Kommentarer
Postat av: Borgman

Varsågod, min kära lilla Joel! :}} <3

2009-08-11 @ 17:37:51
URL: http://borgman.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej joel inte viste jag att du skev blogginlägg. :)

Kram Emelie Carlsson

2009-08-11 @ 18:10:42
URL: http://sheisdiffrentfromyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0