Flugsmällning på hög nivå!

Shiet med flugor här är.... springer som en tossing för att panga flugor!!
Ja jag vet vad vissa tänker....  "DJURPLÅGER!!!"
Men då tänker jag så här... när flugorna kommer och sätter sig på näsan när vi sover, och så går dem små liven runder på kroppen medans vi ligger där och  irriterar oss ngt fruktansvärt på dem. Och inte får en blund i ögat..
Tjaa då e ju morgondagne som gott som förstörd i och med vi inte fått den där sömnen vi behöver...

Så jag tycker det är okej  att panga flugor .
För Om  det är "djurplågeri"
Vad e då det när flugorna stör oss på natten ? "Människoplågeri" eller ?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det håller jag med om. Tack och lov har vi inte så många här ;D

2009-08-12 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0