glöömde av bloggen!

shit... förlååt alla som läser min lilla blogg...
hahah alla som läser ^^ låter tiep som jag e en känd bloggare... men det e jag iinte. det e kanske bara 5 pers som läser bloggen.

Men förlåt alla... jag har inte haft en tanke på att lägga in  nya inlägg på bloggen.... jag har haft fult upp med annat..
men nu  till gårdagen.
sikken daag.. började med att thomas och lillan eller "lilian" som hon hette igår kom upp och sjäng för mig, för gott folk det var ju min födelsegag..
men jag fick iaf Scotts nya skiva "längtan" happy face :D..
Sen åkte jag till mormor och morfar och där fick ajg ett presentkort från mamma , mormor och morfar på H&M för 600 kr. tack så mkt btw..

Men det bästa var nog alla gratulationer via sms :D fick velle tt 40:tal... ett utav dem kom från italien...( jag kommer tacka dig så mkt nathalie sen när du kommer hem )



jaaa sen vid 3 tiden var det dags för vigsel... mkt fiint blev det... bilder kommer i nästa inlägg som bara kommer bestå av bilder.

Och till sist pubben i ränneslöv mkt mkt bra så tack för igår..


puuws och kraaam <33

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var bra att du hade en bra dag både igår och idag. Du ska ha det fortsatt bäst :) <333

2009-08-02 @ 23:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0