Home again

Hemma igen, till baka till arbetet, eller vad ska man säga ?
Sitter här med inga gratis sms kvar ?
Hur handikappat som hälst känns det som..

Sitter även och pratar med rasmus på msn om vilken ny mobil jag ska ha ?  hittar ju inget typ !
Antingen är den några månader för gammal äller så e helt ny men uppnår inte mina drömmar..
Det ända som skulle passa är en Iphone .. men jag får väl inse att om jag ska ha den får jag vänta 2 år. och det pallar jag dock inte!!
shieet får typ snart panik jag måste och vill ha en nyy nuu!!

(fidde kommer hem !)


hahah jag har torkat kiss idag btw .
Hugo hade kissat på sig ? säger man så ?
han hade ialla fall kissat på golvet ^^
så det fick ju jag torka upp..

Men nu ska jag leta vidare på mobiltelefåner. ge mig förlsag om ni vet ngn bra runt 3000 kronors klassen

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hct Dimonde tror jag den heter... den är fin och häftig <333

2009-08-16 @ 22:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0