ingen bra Rubrik till detta

Den "lilla shopping rundan " idag slutade med att jag gick hem med ett par jeans för 498 kr
Obs: fick en krona i rabatt!
-
Dem andra byxorna som var precis lika dana kostade 499 kr

Och sen gick jag även hem med en cardigans som den tydligen heter..
 haha den var på rea så då passar jag på.
men iaf den kostade 149 kr.
Sen så slutade jag shopping rundan med en Cheeseburgare på "donken"
i Halmstad!

Åhh jag älskar Donken i halmstad.Perfekt när bussen är tidig och man är hungrig på morgonen och det é kallt ! bara till att smita in och beställa en frukostmeny och slå sig ner i soffan.

Men idag har jag även klippt grääs. inte kul  för er att veta. men klippte en gräsmatta med mega långt gräs. så jag var typ tvyngen att köra i ettans växel hela tiden (Boring).
Asså jag lovar! det tog typ 3 timmar eller något!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0