Känd från laholm

Idag började äntligen min klass att prata med varandra !
Jag Amanda och Alexandra tror jag hon hette, inte helt säker?
Men iaf, vi bakade bröd och gjorde sås till laxen !
Såsen blev riktigt god. medans bröden kunde blibigt bättre!

Sen gick jag på stan i 3 timmar, för att vänta på isabelle!
MEN Jag ville själv det ! ingen som tvingade mig!

På bussen visade Isabelle mig en main-map! över vart hon bodde !
Där hade hon då målat av Fylle - George.  (han som jag har skrivigt om när vi mötte han på buss stationen för några inlägg sedan )

Som jag nu har fattat så är Geogre mycket känd i laholms kommun!
Det är lite skojj att jag har träffat en kändis.

På tal om kändisar, så såg jag "cykeltjuven" på bussen. Vet Dock inte vad han heter... men men ett smeknamn han fick av oss när vi träffade han i Torekov i sommras

Väl framkommen i laholm fick jag syn på busstids tabellen att nästa buss hhem går om en timme !
Så där satt jag unigefär en timme.

Sen när jag hoppade av hade jag hållt mig i nåågra timmar och var väldigt kissig nödig!
alla vet ju att "nöden har ingen lag" så jag sprang ner i ett majsfält och ställde mig!  (piinsamt)
Så vad ni än gör så ät inte majs från ränneslövstrakten.


Isabelles mainmap där lilla Fylle George kom med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0