klimatet är mindre än normalt!

Seriöst... i går regnade det hela tiden ! och idag e det ju cepe varmt !! typ 27 grader inne i husvagnen !
heelt sjkt.

Jag vill först tacka Linnéa för en trevlig natt igår! med en lång och bra pratstund..
 Den tjejen rekomenderan jag varmt som att ah som vän.. En helt otrolig och fin vän som man kan lita på! många <3 till henne ...

Ehh va faan jag går ut och sätter mig i skuggan ist, mycket skänare där

Nu ser jag att grannarna håller på att riva sitt förtält... själva ska vi göra det nästa väcka, och även dra hem våran husvagn.
Det kommer att bli mycket sorg känns det som ... kommer ju inte träffa alla snälla människor på läng nu ju ..
Det e tur att internett och sms finns. haha

Kommentarer
Postat av: Linnea :))

awwe, jagälskardejvännen! <3

2009-08-16 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0