Kvällsposten söndag 23 augusti

Läste kvällsposten idag som var några dagra gammal. Men vad gör det.
Men iaf, jag hittade en intressant del i tidningen där rubriken lyder" Kvinliga lärare i sex skandaler med elever"
Detta är något som intresserade mig men samtidigt äcklade mig. Ordet "intreserade"  ska ni tolka rätt i detta sammanhang.
Jag är dock inte intreserad av att ha en relation med  en lärare!
Men i tidnignen var det 9 ts övergräpps fall i värden över varav 2 av dem är i Halland :  i mitt län. hur vidrigt är det ?

Nu tänker jag skriva av dem vidrigaste händelserna som är med i denn articklen och jag rangordnar dem efet vad jag tycker.

1.       Mary Letourneau, 46
            
        " Den då 34- årige MAry Letourneau inledde 1997 ett förhållande med sin 13 årige elev Vili Fualaau.
          Hon dömdes till sju års fängelse för våldtäckt mot barn. I färngelset födde hon pojkens barn. När hon avtjänat sitt
          Fängelsestraff gifte det sig."

2       Jennie Saville-king, 29

          " Den gifta lärarinnan hade över 100 samlag med en 15 årig pojke.
            - Förhållandet handlade enbart om sex, sa pojken i rättegången enligt Mirror.
            Kärleksaffären började på en skola i Watford, england, 2004 och fotsatte även efterhon blibigt
            gravid med sin make.

3         Adrienne Laflamme,61

           " Åtalades  för att vid  upprepade tillfällen ha  haft sex med sin 17 årige elev.
             Vid ett tillfälle bjöd hon även in en 14 årig  pojke att delta.
             17 årigens mamma anmälde det hela till polisen.
             - Den här kvinnan är fullständigt skammlös, sa utredaren Jasmine Chambell till Fox News..

Asså det 'är vidrgit... Kolla Adrienne Laflammes ålder ! lixom 61 år gammal och haft sex med en 17 åring ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0