låtar i mängder

Nu har jag uppdaterat min lilla spellista på bloggen.. ett antal nya och frächa låtar är nu tillgängliga att lyssna på.
Låtarna är tagna från Den nya skiva Absolute music 61. och enligt min åsigt är det några mycket bra låtar.
Det kommer även komma lite änskelåtar från Miha senare idag eller nästa vecka.. Dem ska bara ut på Youtube först. i och med dem inte finns där än!

Men snart ska jag köra moped till laholm. Ska kolla på min nya bostad! Så nu får jag äntligen se hur den ser ut! ska bli lite spännande faktiskt.
Och ikv ska vi ha kräftskiva här hemma.
Gästerna som är bjudna är 
 

  • Joel
  • Lillan
  • Thomas
  • Hugo
  • Sessan
  • Tova-lisa

Det kommer nog bli mycket skojj skulle jag kunna tänka mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0