Me like vatten (NOT)

Asså klockan e nu halv 2 och det regnar fortfarande!
Har ju typ regnat hela dagen här nere i skåne !
så jag e heelt blöt för jag skulle gå och handla och har ju så klart inget paraply i husvagnen..
 sen upttäcker vi en vattenpöl inne i förtältet!
Ja då har det gått hål i taket :/ så det regnar in i förtältet lixom hur kuul är det ...
Asså det är så tråkigt när regnar!!
 
Men shiet det slutade regna (happy face)
eller neej nu bärjade det igen =/
jaja då kan jag ju sitta och lägga in random inlägg på bloggen ist ^^

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du skulle varit här istället, för det har inte regnat på hela dagen och solsken har vi med. Jag ska skick ner lite till dig ;) <333

2009-08-15 @ 15:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0