night in torekov !

Nu ikväll spelade vi golf .
jaa inte lång golf utan minigolf.
ich jag kom ju så klart 2.a ( lite halvåligt ) man siktar ju så klart på att vinna hela skitet . vem gör inte de?
Jag gör iaf det...
Men just nu sitter man och väntar på att dem ska dra in till hamnen vilken jag inte tror kommer att ske !
så jag pallar mig väl upp till linnéa och ngn kille som jag inte vet vem det e...
Btw mina gratis sms är sluut OMG... och jag har inga pengar på mobilen... är det någon som vet en sida på internet där man kan skicka gratis sms ?
 För själv har jag bara hittat sidor där man typ kan skicka 1-25 sms om dagen, och lixom ehh det räcker ju inte långt !
men alla snälla bloggare där ute kommentera om ni veet måste värkligen veta det snabbt..


Sen har jag ett annat problem !
kan man ha känslor för en man inte gillar ? eller med en man bråkar med hela tiden ? lixom jag får inte ihop det !
Det är lite svårt det här med kärleek.. men jaa jag antar väl att man kan det. i och med jag känner så ?

jaja skit samma det e väl inte kul för er att sitta och läsa ?
Men nu ska jag dra till Linnéa och den där killen ;)

Kommentarer
Postat av: Idha

Ja lr hur =P

Låter bra, förnyelse och utökning är alltid nice =)

2009-08-16 @ 01:21:18
URL: http://idhaaa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är klart att man kan ha känslor för någon man brokar med eller ogillar. Lycka till <333

2009-08-16 @ 22:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0