Nya Designen

 Nu är den här... Bästa isabelle har fixat min blogg design ? vad tycks ?
Jag e nöjd iaf...

Bilderpå Zingo kommer i ett inlägg för  sig snart !!
Ska bara komma ut på bilddagboken för att få tag i dem !

Idag ska jag även ringa och beställa tid till klippning nu innan skolan börjar i morgon !
Får se hur jag ska klippa mig..

Uch i morgon ska man börja gå upp så tidigt och allt !
 hur ska jag kunna orka och hinna !
Det blir till att stressa.  så alla ni som läser min blogg. så kanske jag inte kommer hinna blogga så mycket på dagarna. men det kommer på kvällarna iså fall. kanske till och med på morgnarna..
just det ! jag får j en egen dator på John bauer gymnasiet!
Då kanske jag kan blogga  där på någon rast ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0