♥ R.I.P Zingo ♥

♥ R.I.P Zingo ♥


Idag dog min katt av en spruta som vi fick ge honnom
På grund utav att det var fel på hans njurar ! så han läckte blod.
Åh saknar han redan!
Minns första gången jag såg honnom!
Vi kollade på blocket och så en långhårig perser...
Vi trodde först den såg ut som en siames,
Men vi hade helt fel.. Det var e en katt som hela familjen föll för.
Vi åkte och hämtade den direkt.
 jag satt och kelade med den hela vägen från Kungälv till laholm..
Det var så mysigt !
Det var så mysigt tills jag tappade mitt tuggumi i hans långa päls.
Och det blev helt kletigt..
När vi kom hem så visade vi han var hans toalett var.
och var hans leksaker låg.
Han blev hela 6 år !
Och idag den 17/8 -09 avled han
Jag saknar dig zingo !

Kommentarer
Postat av: Thomas johansson

Kolla gärna min blogg också joel och släng en kommentar :D



http://roddaren.bloggproffs.se/

2009-08-17 @ 21:14:26
Postat av: Mamma

Jag saknar honom också ska tända ett ljus för honom ikväll. Han var en underbar katt som visste vilka som var allergiska mot honom. Han hjälpte mig att torka mitt hår när jag hade duschat, kom alltid när vi knäppte med fingrarna m.m. Det finns mycket att berätta om honom. <333

2009-08-17 @ 21:47:11
Postat av: isabelle.

Zingo aka Fluffis! <33

2009-08-17 @ 22:27:36
URL: http://borgman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0