The day today

IDag missade jga nästan bussen ! men han med den precis.
Väl innkommen till halmstad får jag typ panik.. möter en cykeltjuv!.. ser typ att han  håller på att bryta upp ett lås! så jag får lite panik och springer in till skolan. Men men ...

Men första lektionen hade vi prokuktion i köket, så vi lagade några olika slags på pajer.
Sen blev det lite information om idrott...
Efter skolan väntade jag en timme på isabelle josse och emy, sen gick vi och köpte glass och smugglade in det i bussen  (Y)
När jag kom fram till laholm så fick jag promenixa några kilometer för att komma till lillans jobb där hon väntade på mig för att kunna åka till baka till Halmstad och gå på furäldrarmöte.. och otur som jag jag har så hittar ju inte lillan till skolan så jag fick följa med.

Asså fyy vad varmt det var där!!
Typ så satt och svettades!

Men nu är jag iaf hemma. ska snart slå på tv och kolla om det är något kul ikv !

Btw har ju då inte kunnat blogga ngt i och med att jag varit hemmifrån hela dagen lång.

Men i morgon så kanske  Jag får min dator från skolan så då har jag kanske lite mer tid att blogga om vi har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0