True blood

Idag börjar True blood om jag inte har fel för mig ?. men tyvärr så börjar den 22:00 vill se den ! men måste kankse gå och lägga mi så jag kommer upp lätt i morgon !
Men e det första eller andra säsongen av serien eller ?

Btw när vi pratar om serier och andra tv program. nu börjar äntligen roliga program igen.

  • Färjan 3
  • Idol 2009
  • Nya deltagere till"sveriges värsta bilförare" sökes
  • Andra avenyn

Det kommer säkert börja många flera bra program innom kort.
Men nus ka jag fortsätta kolla på lyxfällan i denna otroliga värme vi har i huset.
Jag tror seriöst jag säger god natt till folket i laholm, halland sverige europa värden, jorden univärsum. eller neej vi tar det på ett enkelt sätt

"god natt bloggen"


Kommentarer
Postat av: MalleBalle :)

ANDRA AVENYN!!!!! :D:D:D:D

2009-08-29 @ 17:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0