Vad e klockan?

God morgon / god kväll eller middag ? vad ska man säga ? somnade typ direkt när jag kom hem . Eller inte direkt jag hann äta makaroni pudding eller låda. vet  inte vad det heter ?.

Nu sitter lillan och tjatar på mig att jag ska hitta på ngt i heögen. och jag vill inte gå till karsefors .
Lixom joddla med siv är där och det kostar 180 kr. no way att jag tänker gå dig ?.
´Betalar inte 180 spänn för att kolla på dom när dom inte ens är bra...

då hör man :
- Men ta hem någon då !!??
mitt svar är då : Alla ska ju till karsefoorss.....

Så nu hoppas jag på att sitta hemma och ha kräftskiva. något jag ser frammemot (Y)
Det är ju sååå gott med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0