Väla

Jag tror seriöst detta var min "moped körar otursdag idag"
Jag skulle köra till Våxtorp för att kolla hur mycket pengar jag hade på kortet .
Och på min lilla Resa sker följande!

 

  • Hittar något äckligt på styret     

               -  Pillar väck det
               -  Hamnar i diket !

  • Får bensinstopp på vägen hem

               -Får springa typ halva vägen från våxtorp till Edenberga!

               - blev sjukt svettig

               -tankar för andra gången i livet

  •  Ställer upp mopeden på stöd benet

                 - Mopeden trillar

                 -Stödbenet ligger på marken


Helt otroligt eller hur!

Men väl på väla så hittar jag dock inget ting medans ida handlart typ jätte mycket!
Jag var mäst ute efter ett par Chinos!
Men nej det blev inget med den saken!
Visst jag hittade ett antal men antingen kostade dem 1000 spänn eller så kostade dom 299 kr och var i storlek XL
Och jag vill ju inte precis drunkna i ett par Chinos.

Men iaf. Så klädde vi ut nathalie med några roliga kläder vi hittade i några olika tjej butiker.
bilder kommer längst ner i inlägget..

Btw. jag träffade Therese på kön till toaletterna idag med .

Och ursäkta bildkvaliten på bilderna men dem är tagna med mobilkamera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0