Vattenring @ Bjärehalvön

Tjeena alla bloggare !
Tyvär så blogagde jag inte i går! men jag har en ursäkt till det ... var heeeelt slut i armarna,
Och neej jag har inte suttit för mycket vi datorn... Jag har åkt vatten ring .

Okej dagen började med att vi hämtade båtem hemma.
sendan åkte vi till Torekov!  därefter gick vi "ungdommar" till hamnen där våran båt väntate på att bli i laggd i hamnen. när vi fått ner båten i vattnen Så står Henke Larsson  Vid båtbryggan och snackar med folk.. "coolt" tyckte vi då.
Men sen bar det av ut på havet på Bjärehalvön.
äventyret kan börja...
Vi hade en liten diskusion om vem som skullefå en pktur först på ringen. men Linn steg fram  och hoppade ner i ringen utan protestet.... Hon klarade dok inte det så länge ;)
Sen skulle maja ner i plurret...
Till vår förvåning klarade hon det riktigt riktigt bra och trillade inte i första rundan.
Ja macke var ju med i... hahah  tjaa han klarade det ganska bra han med...
 Och inte för att skryta så var jag ganska duktig med tyckte jag även fast jag hade problem att hoppa i vattnet i början ;)..
Men fy vad det tog på krafterna... Jag, så som alla andra åkte 2 runder på raken . emn när jag skulle upp till båten igen pallade jag verkligen inte det . det liksom gick inte ... så jag plaskade i vattnen igen xD


Thomas som försökte ta av oss alla :P









Kommentarer
Postat av: Hannes

Haha =) inget speciellt att vara avundsjuk för!



Hoppas du får en bra kväll. Kram

2009-08-10 @ 20:00:12
URL: http://haannees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0