Ny design efter julen

Sitter och skissar ihop en ny Design som jag ska ha nu efter jul och nyår hade ja tänkt...
men har inte så många braiga bilder så jag får ta några nya nu i veckan som kommer..
Ska försöka ta helkropps bilder...

Eller ni vill se den gamla Designen igen efter jul/nyår ?

ni kan ju bestemma detta om ni vill..
får jag inga åsiker som jag tror jag inte kommer få så bestämmer jag att det blir en ny.!
Till ni som har sett den gamla designen men inte kommer ihåg den eler till ni som inte sett den så e det denna här nedanför



Kommentarer
Postat av: Mamma

Gör en ny, du är jätte ducktig på det. Det ska bli kul att se, de andra var också jättefina. <333

2009-12-13 @ 21:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0