dagen idag ...

här kommer ett tråkigt och helt meningslöst inlägg som alla mina andra inlägg är..
 Men idag vaknar man upp av att man fått 4 st sms...  och alla från telia ^^
 Sen skatrat man en ny film.. filmen idag blev 17 again .. tjjaaa den var faktiskt inte så dålig .... lite konstig i början men jag redde ut det sen.. (bara jag som e trögfattad)
. sen åkte vi till laholm. och då upptäcker vi att jag har ett trort rivmärke på kinden...

Och jag vet ju att det e lillan som gjorde det i natt bara för jag inte gjorde ett barnabete igår som hon tyckte jag skulle göra..
 Men så klart så skuller lillan på stackars hugo..
Det e riktigt låg, vast det e ju inte liga lågt som gloconet.. HAHA  det fick jag till (A)

Sen gick vi en runda inne på torget och tog en fika och samtidigt hittade jag en tia på marken.(början på miljonen )
 sen hittade ju jag min nya mobiltelefån som lillan skulle köpa till mig i present en HTC dem sa att den var vassare än Iphonen :)..

Men nu ska jag köra till laholm med fidde..


Kommentarer
Postat av: Lillan

Ha ha jag har INTE rivit dej i ansiktet men vänta bara tills du kommer hem idag!!!! BARA BARNARBETE!!!!!!

2009-07-29 @ 09:02:06
Postat av: Mamma

HTC är jättebra, har en vän som har en HTC Dimond

2009-07-31 @ 16:56:16
Postat av: 9c Johanna

:)

2009-08-03 @ 23:02:42
URL: http://joyannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0