dagen idag ^^

Jahaa dagen idag vaknade jag upp hos fidde kl 9 av att mormor ringer mig...
och det ända hon ville var att jag skulle klippa deras gräsmatta..
Så jaa jag åkte till lilla våxtorp och klipte gräset sen åkte jag hem till pappa en runda med och sa hej, sen åkte jag vidare till fidde i edenberga igen... där efter åkte vi till lillan.. och som vanligt har jag ju otur och glömt nycklarna till huset inne i huset dagen före. så vi kom ju inte in ....  men men  det löste sig ganska lätt vi gick bara till grannen som hade nyckel xD... och nu sitter jag här och bloggar om helt meningslösa saker ....
 



Jag har fått ny mobil btw...
eller ny óch ny. det var fiddes gamla xD men ny för mig iaf..
MEN jag får INTE ner msn i den ffs..... helt jävla otroligt :O....
 jaja men satt iaf och pratade med en tjej på telia i 20 min, vu hade trevligt iaf ^^ hahah
 men honn kunde tyvär inte hjälpa mig mer än att jag skulle testa igen i morgon...


Nehee nu åkte jag på jobb igen :O
 ska damsuga hallen ... asså det  é det här jag kallar för barnarbete.

Kommentarer
Postat av: Lillan

ha ha jag älskar när barn arbetar....älskar dej!!!!

2009-07-23 @ 10:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0