filmkväll men skriiiik

heej alla bloggare... gårdagens kväll blev en riktig riktig filmkväll med mkt mkt skriiiik!!!
vår filmkväll ägde rum i husvagnen... jag maja richard och linn låg och trängdes i min säng  när vi kollade på Dr dolittle - million dollar... sen kom robin, han ville med kolla  så då satte vi på night train.
 Sen vard et ju då dags för Skräääääck filmeeerna .. bhuuuuueee..mwohah .. HAHAH
så då kom ju macke med ^^
 Det blev då av a tt vi kollad epå filmerna


  • The unborn
  • The Grudge
  • Amityville Horror

haha sen avslutade vi med att kolla på 17Again

Haha The unborn rekomenderar jag faktisk... den var lite läskig, men samtidigt låg vi och asgarvade^^
Amitiville Horror säger jag bara... kolla inte på den med Richard xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0