Fiske i Höganäs

Då var det ny dag idag ...
Dagen börjar md att Thommas väcker mig  05:20 med sitatet
"Joel, ska du med och fiska"
mitt svar blev:
- Jaa, det e varmt ...
men iaf vi kom iväg vid  6 tiden på morgonen...
väl framme i Höganäs kastade vi i våra fiskespö för att få upp några "multe"
Och se på fan... Det nappade hela tiden..
Thommas fick 2 st en ut av dem var personbästa.. Stort grattis till han !!
Själv fick jag 2 hugg men en tappade jag och den andra slet sig. (mindre lyckat)



                                                                                                                       En ut av fiskarna

                                    





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0