Skolan idag!

Började med att jag åklte in till skolan som jag redan har sagt. så därför hoppar vi över den lilla historian...
Sen åt vi Kräftsoppa till lunch. (Gott men ändå inte på ngt sätt)
Sen var det då idrotten som gällde..
så vi gick till busshållsplatsen vid kicks på stora Torg, och där sker då ett mord...
Tro det eller ej. men där låg en man på torget  som hade blivigt knvhuggen.. Så när vi hoppade in i bussen kom polis och abmulans och allt.

på idrotten hade vi en kvarts innebandy.. och jag måste ju säga att jag äger på de (NOT)
så jag står med en klubba i vänster handen och mobilen i högra handen ...
 Det e så det ska gå till..
 ´MEn jag fick avbrytta innebandyn för jag fick ont i fingret.. ngn muskel som kom i kläm eller ngt. så jag spelade badminton ist

Kommentarer
Postat av: Lillan

För fan Joel du är ju helt otrolig skrattar så jag viker mej

2009-11-12 @ 19:28:52
Postat av: Kuzzeliin

Håller med Lillan! Du är ju underbar kusin! :D<3

Men vad då att du har glömt lilla mig? :( vi åt faktist frukost ihop! :(

2009-11-12 @ 20:06:17
URL: http://baraenblomma.blogg.se/
Postat av: Malle

TJENA JOEL! läget? längesen nu ju ;)

2009-11-12 @ 20:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0