vem har tråkigast jag eller du ?

Asså jag blev bjuden hem till Josse nyss isabelle där med så jag vill jätte gärna dit...
men vet ej om jag vågar lämna hset för här e ingen hemma...
pluss att dom svarar inte på mitt sms om jag får lämna huset..
okeej ni tänker

"tööönt, bara stick i väg och skit i vad dem säger, det brukar jag göra..."
fine du har säkert rätt..
Och jaa jag hade gjort det. Men jag har antagligen lite vett i skallen och frågar först ist för att få en jävla massa skit sen när man kommer hem..

Men nu tror jag inte jaghade haft det problemet om jag ska vara ärlig ?
tror faktiskt att jag hade fått dra dit om jag viljat..
Men jag vill göra rätt för mig och vara på den säkra sidan

Kommentarer
Postat av: Alex

Lite koflikträdd kanske?? Det är jag med.

2009-12-01 @ 22:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0