grattiis Marcus

Idag fyller en mycket snäll och trevlig och hjälpsam man  år. 
Marcus blir idag 17 år och jaa jag skulle kunna dra upp en hel historia om oss 2,
Men det skulle ta en evighet att skriva och ni skulle nog inte vilja läsa så mkt..
jag kan säga kortfattat att med dig marcus så har jag haft det mkt trevligt dessa sommrarna vi har haft, och du har ändrat mig från en liten  "mes" till att vara mer självständig.. det vet du om.. det kan du fråga dem flästa i vårat sällskap. ahh du betydet för mig
 Så grattis en än gång till min Älskade bror marcus ♥


Kommentarer
Postat av: Patrik

Grattis till honom!

2009-10-18 @ 20:41:26
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0