jag-är-inte-bra

Jag har ångest, ångest fär jag inte uppdaterade bloggen igår ! sinnessjukt men ändå inte...
Grannen hade stängt av internet så jag han typ inte..
Meen jag var i ullared igår, med mamma. och när man är i ullared så måste man ju innom Gegås.
 och det gjorde vi ju såklar.
handlade dock inte för så mycket pengar.
 Vi hade även tur där. så vi fick se en live artist, dock ett dansband. " drifters"
haha hon sjäng "jag vill vakna upp till ljudet av ditt hjärta" och kollade på mig och looog .
haha ahjaa
 

men så klar handade vi lite med..
men inte så mkt som alla tanter och sånt gör. dem går fan ut med överfulla kundvagnar med gula kassar i. Är det riktiga ullaredfaans är det 2 kundvagnar.

MEn för min del blev det

  • Veckosockar
  • vanliga sockar.
  • Rosa kalingar
  • 2 t-shirts.
  • 2 svarta gummiankor
  • Hårspray
  • vantar
  • Ahlgrens bilar

Av mamma fick Jag

  • Nya singstar Svenska stjärnor
  • en långarmad tröja
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0