Veckans hiss och diss

Då var det fredag igen och det e hiss och diss på min blogg.
Idag ska jag hissa och dissa 2 tv program.
Som är ganska så nystartade..




Jag hissar denna vecka  Svenska hollywood frura. och speciellt Anna Anka som är en av dem lyckliga i Hollywood.
Som alla redan vet e hån från SKÅNE..  och bara det götr ju mkt. men det var inte det jag skulle hissa.
 jag skulle vilja hissa henne för hon e såå tuff. och skämms inte för vad hon säger,
Som dom andra fina fruarna ...
Ist för bild nu så ska jag lägga in ett videoklipp från Rix morgon zoo








Veckans hiss går till Kändisdjunglen.. Otroligt patetiskt. att kändisar ska stoppa huvudet bland massa larver. bli dränkta i vatten  bland kackelakor och ormar i en glaskista.. ahh neej helt sinnessjukt är det.
 E det värkligen kul att se folk göra sådana här saker ? neej det är det inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0