Veckans hiss och diss

Okej nu e det dax, för min hiss/diss..
Får vi se hur detta kommer bli?

Men idag gör vi en mjukstart och börjar hissa och dissa lite simpelt..


JOEL HISSAR!



Denna vecka hissar ajg HTL eller så kallade Hallandstrafiken.
För deras trevliga bemötande vi påstigningen varie morgon.
Dem hälsar och ser  glada ut.
Ialla fall mot mig är dem trevliga!
Vissa  chufförer pratar till och med en och vissa erbjuder
även en att köra fram till huset när bussen kör  "ej i trafik" och har kört ett annat håll.



JOEL DISSAR!



Denna vecka vill jag även dissa Telias kundsuport
efter ett litet otrevligt bemötande.
altid när mna laddat sin telefon med 150 kr så får man
1000 fria sms och 1000 fria minuter att ringa för.
 men nu fick jag dock bara 1000 fria minuter.
OCh tanten  på telia säger att dem alldrig har delat ut
 fria sms utan bara fria minuter närmna laddat kortet.
Men jag vet att dem har fel och jag  gav mig inte.
så jag fortsätter i 20 min till. men sen blir jag trött och får betala 99 kr ist för att på gratis sms
Ett stort DISS till ER


Kommentarer
Postat av: Anonym

men de erbjudandet med 1000 fria om du laddar på med 150 gick ut för ett tag sen

2009-09-05 @ 17:10:11
Postat av: sv joel

Men det har dem ju alltid haft.. tycker det e löjligt att dem tagit väck det !!

2009-09-05 @ 17:32:56
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0