äntligen hemma!

omh säger jag ! äntligen e jag hemma, denna dag. Den blev inte som väntat iaf, det va inte jobbig att vara i restaurangen, men det tog på krafterna och det va riktigt varmt inne i köket.

men vi klarade riktigt bra ! alla nöjda kunder vad jag vet så det blir väl toppen betyg tror ja, alla hade bra team work i köket,

Men nu e jag riktigt trött. så jag slängde mig i sängen och loggade in på msn och fick kontakt med Klara som e i Grekland, med Paow och Annie, jag fick ju äran att göra hennes Blogg design, men ett inlägg om det kommer upp senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej bra blogg. :)

brukar läsa den :)

va med i min veckans blogg vore super kul :)

2010-04-13 @ 17:09:01
URL: http://annnalingblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0