allt kring klippning

Nu Fokuserar jag mig mycket på klippning...
Det e bestämt att jag ska klippa mig nu .. men vet inte när :P.
Ska snart beställa tid.  Jag tror dock det blir en toppning bara .

Hmm men efter det så funderar jag på att lägga till en färgning i det.'Det blir såklart mörkare brunt....
Tycker jag har en trist brun färg.. den e nästan grå ju

Men nu e det Melodifestivals tider...Och det e en Lindblads som ska sjunka ikv. Vem vet ? vi kanske e slökt ? ;)



En bild på mig i kort hår på Nyårsafton för ngt år sedan .
Lite pinsamt men jag bjuder på den ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

du e fin i kort hår :)

2010-02-15 @ 07:45:49
URL: http://wuffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0