Den nya designen e ute

Okeej nu e den nya designen ute... men hjälp mig.. e den bra eller dålig.. snygg eller ful ..
 vill ni ändra på något ting .. ni har chansen att göra det nu då ...
 släng en komentar om ni tycker den e dålig  eller om den e bra ..
 snälla alla kan väl lägga den enerign som läser min blogg att tycka till om den nya.. det skulle uppskattas. :)
tar kritik lika bra som possitiva kommentarer om designen nu ..
så snälla för min skull släng  en kommentar och tyck till...
 jag lovar att  jag ska göra allt vad jag kan om ni inte e nöjda med den ..

Så nu vet du vad du ska göra va ?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den blev ju jätte bra, det är häftigt mde speglingen av fotografierna och den är stilren, gillar den verkligen.

<333

2010-03-01 @ 11:05:41
Postat av: isabelle.

Alltså, den funkar inte på datorerna i skolan. Headern är helt gul. :s <3

2010-03-01 @ 12:38:36
URL: http://borgman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0