Ica Jerry comeback i melodifestivalen ?

Va det bara jag och Agnes som la märke till Glada Hudik - teatern  i paus underhållningen..
Va det inte ett litet känt ansikte  med där ?

vi tyckte det va den berömde Ica Jerry som blev känd under ica reklamen,

Jag printade några bilder från deras nummer som ligger på svt.se





Lägger även upp deras låt här. för jag tyckte det va fint av svt att låta just dom sjunga...och för att jag tyckte dom va duktiga.
Vi satt faktiskt alla här hemma med Gåshud på armarna :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst var det ICA Jerry. Ja, de sjöng otroligt bra. Det borde visas mer av de förståndshandikappade, för de är duktiga.



<333

2010-02-14 @ 10:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0