Ny design på väg upp

Nu e vi här igen..jag och mia Designer :P
Men dena gången så blev jag sugen på att skapa en ny :O

det e ju såhär att Sofie har sluttat att blogga för Devote och har nu övergått till Blogg.se
vilket jag e väääldigt glad för..
Så nu letar hon efter ngn som gör riktigt sygg design.. och jaa jag fick ett sug med att jag vill men ha en snygg design:O men ja tänkte att jag testar själv en gång...
Jag håller på med den lite nu ... men den kommer bli klar i slutet av veckan... efter jag klippt mig tror ja..
jag kommer även att spara stilmallen till de gamla designen ifall ifall den nya kommer att bugga sig i vissa av era skämar där hemma eller om ni helt änkelt inte gillar den ...

här skulle vara en lite smygtitt, men det blev inget med det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0