Nya jeans från MQ

Sprang ner på en tio min rast och köpte Jeansen ..
Värsta klippet tycker jag :)
Dom hade igentligen kostad 599 kr st det va emilio jeans Men så va det 50% när jag kollade igår .. och självklart ade jag inga pengar med mig.. hade räknat ut att dom skulle kosta 600 kr för båda då ju..
Så jag tar med mig 600 till skolan idag. så när jag kommer till kassan med dom så får jag till svar att det kommer kosta 398 kr för dom håller på att höja rean . så mitt smile flög upp till max typ :D

Bilder kommer komma senare tror jag. för jag har ingen mobilkamera IGEN !
Så ska fjäska med Ninni om jag får låna hennes system


Åhh jag längtar tills jag får min system  vet inte om jag ska ha en Canon Eller Nikon, eller Sony :O?


Kommentarer
Postat av: Ditt get anus<3333

Asså. förlåt!

Men du påminner mig lite om Kissie...

Btw, hur går det med hennes pattar?!

Hon skulle ju pumpa upp dom?

Du som hennes tvilling borde väl veta?

Kära hälsningar, ditt fan.

2010-02-04 @ 11:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0