Planerar för årkurs två



Nu är det snart dax! Igår fick vi våra tillvals papper som vi ska ta hem och fylla i..
Det e inte lätt..
För i posituon ett så får vi välje mellan Engelska B, Fotografiskt bild A och Psykoligo B.
Jag får självklart välja. När jag vill välja Engelska B och fotografisk bild A

Sen i position 2 så kan jag välja mellan Matte B, snabbmat, historia A, moderna språk eller lärcentra...
(lärcentra innehåller massa olika kurser.. där av  en kurs som heter Österrike block 1- tyska och turism och resor, 150 poängs kurs)

Det innebär då att jag får bo i Österrike en del under  min utbildning. och vara på APU där nere. hade inte det varik kul ? jag får även gå på en svenska skola om jag uppfattat detta rätt ? priset kommet täckas av alla bidrag jag kommer söka. det som kommer kosta kanske e fickpengar. men det e ju självklart.

Men då kan jag ju inte läsa matte B.
Men då tänkte jag så här, Jag läser Matte B snabbt som fan i ettan nu..
Jag e snart klar med Matte A, Sen gäller det bara att läsa som in i helvete.. jag kommer självklart gå på mattestugan vi har på skolan och ta alla tillfälen jag kan för att klara detta. jag kommer även plugga hemma, självklar. Har även bestämt att jag ej ska ta med mig datan till skolan på onsdagar. för då pluggar jag mer..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka bra val du gör och att du tänker plugga på mer i matte är ju jätte bra, jag är stolt över dig.



<333

2010-02-16 @ 13:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0