Sitter med Ninni

Jaha då har man kommit hem efter en trevlig dag ..
Först så va det skola och massa skit..
Vi badade med för den delen ..
Sen gick jag, Robin och Kim på Dejt ^^ nej men vi gick på kina restaurang ..
Gott som in i ..
Sen åkte jag hem med Isabelle <333
Och sen vidare till våxtorp för att gå på skytte..
Sen åkte jag hem...
Så skulle vi gå och Möta  Emma Vångendahl... Hon e snäll som jaa xD..
Men det blev ändrade planer så vi stannade där..
 men nu e jajg hemma igen :)

Igår had ejag typ 67 besökare :) tack vare Patrik :O så massa tack till han :)
Idag e jag uppe på  40.. det e heelt okej . jag e lika glad för det.. men snälla håll i er och stanna kvar  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0