tack och god natt <3


Nu ska jag snart gå och lägga mig efter en jobbig dag.. Jag vill be om förlåtelse ifall jag varit arg, eller något..
Men denna dag har varit helt annorlunda.. jag har inte orkat göra något ting... jag hoppade till och med över skyttet idag ..
Det har varit som  att sitta i en box hela dagen... så därför stängde jag in mig gansks så snabbt på rumet när jag kom hem..

Sen vill jag bara säga tack till alla som verkar bry sig..
har fått lite kommentarer av folk som har tagit sig tid att läsa igenom hela texten och som verkar förstå mig..
JAg säger tack Till Emma vångendal... som jag inte står mig så nära än.. men jag lovar er innom ngr dagar så kommer vi stå varandra mycket bättre :)

Och tack till min plast/fd fostermamma.. som jag älskar så mkt....

Jag har även fått massa mail på bdb och facebook från folk som säger att dom finns.. jag måste säga att jag e evigt tacksamm att ni vill hjälpa till och prata med mig.. det betyder..
Jag sitter fortfarande i min säng som jag har gjort sen vi kom hem från skolan .. men sitter nu här med gåshud på mina armar och skriver en massa tack till er..

En sak till .... Jag joel lindblad älskar er alla <3




Bjuder på en bild på  mig i gamla dagar, En tid som man längtar tillbaka till.
Då man inte hade några bekymmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0