Ingen skola för lindblad i morgon

Oh neej ingen skola för mig i morgon skulle jag tippa på.
Har ändå bara matte med en awsome lärare *host*dubbelhost*
Nej men jag har heftet hemma så kan ju plugga om det skulle vara.
E snart klar med hotel arbetet med.. har suttit och gnatat av det nu ikv..
har bara två frågor kvar och det e 

vad är ett designhotell?
vad är ett hotell garni?

Om det är någon som vet vad det e så säg till !!


Och nu över till Haiti "veckans snackis" eller veckan plåga ? vad tycker ni ? haha ahh jag vet jag e en ond msk
Men asså jag kan inte låta bli och skämta om detta :O
men det va iaf inte det jag skulle ta upp..!


Jag kollar ju nu då på P3 galan..
Och vad e det  man hör..

"först vill jag beklaka alla i haiti"  (något åt det hållet)
Asså ge er nu för fan... jag tror inte dom kan se på tv där nere nu heller för den delen . så vrf säga det över allt i Televison


Och en sak till Timo Räisinen (stavning) erkän han e så jäävla cool :D






eller neej en sak till en liten bild (A)



Kommentarer
Postat av: Alex

Så du bryr dig inte om Haiti över huvud taget??



Och du vet väl att jag var på galan och såg allt live! ;)

2010-01-20 @ 15:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0