mobilen går som alldrig förr

Hej alla... idag är jag en man som jobbar på ett kontor eller
något åt det hållet...
känner sig lite populär.. men tyvärr så e det bara innom släkten som det ringer.. haha ..
så jag hoppas inte att jag e populär på det viset där.. hmm hade inte sett bra ut :P


men annars så pluggar jag lite lyssnar på min lilla period ^^ av musik dricker blåbärssaft... snart druckit en liter :O
 ska snart fixa mitt lilla hår..
 hmm Sen ska jag ju komma på något att köpa till lilla mormor i morgon hon fyller ju år ...

Den sista utvägen e en bukett med blommor men hur många blommor lär hon inte få..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du behöver inte köpa något till mormor, hon blir glad bara du kommer dit. <333

2010-01-23 @ 23:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0