R.I.P

Snyft* Det e inte förens nu jag börja tänka till baka och sakna dig....
Det  e nu jag jag vill ha dig här, det e nu jag behöver dig. Men du finns inte..

Du blev kidnappat av några personer som vi inte vet vem ..
Sen rånade dom dig och tog alla bankkorten och pengarna som du hade på dig :(
Och inte nog med det så blev du misshandlad. Du Blev misshandlad så hårt att du Avled! <3

Ahh jag tycker det e så hemskt att tänka på dig ...men jag skriver det i bloggen så alla vet hur mycket jag saknar dig..

Jag visste inte om jag skulle lägga upp en bild på dig.. det kan ju kännas lite förnedrande men jag tänkte att alla ska veta än en gång hur mycket jag saknar dig ...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är mycket tragiskt som har hänt med den, jag vet att du sörjer den mycket, den kommer alltid att finnas i ditt hjärta det vet jag. <333

2010-01-31 @ 19:17:51
Postat av: Rebecca

rixyrayban.blogg.se/

2010-12-21 @ 23:23:47
URL: http://rixyrayban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0