Sitter i skolan och hahr matte

Chaa... nu e det dax för skolan igen...
Ville bara säga att i morse. (har ingen ström kvar som jag sa i förra inlägget)
Ahh men så va det svart som i en *******. Så skulle jag då platta till håret. men eftersom vi inte hade ngn strömm så funkade det ju inte ju ..
 så jag sprang ut i trapphuset med plattång mobil och borste. ner för alla trappot. in i tvättstugan i källaren. letar runder. men nej då där fanns inget...
 går in i en annan dör som leder till en liten Gång.. så hittade jag ett rum där. så jaa jag satte i kontakten i väggen och värmde upp plattången..
Under tiden sprang jag upp till lägenheten och  gjorde  ett toalättbesök. och sedan ner igen och plattar håret..
Det va ju klart ingen spegel där nere heller.
 så jag ställer mig i fönstret...
 Men det gick bra..

sedan upp och ta mobilficklampan och lysa i speglen och spraya håret. Det va min mogon alla ^^
hur va er ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0