Stickningar i lillfingret!

Hjäp!
ända sen vaknade i morse har det stuckit i mitt lillfinger..
Och jag tror ej att den sover så länge eller domnar bort som vissa säger!
Tänk så är det hjärtinfarkt eller ngt..
Man brukar ju få stickningar i armen när innan man får hjärtinfarkt.. det kanske har satt sig i fingret hos mig ?

 who know ? inte jag iaf :(..
Får väl söka hjälp om det inte går över haha..! neej det e inte kul :(
Tänk så håller jag på att dö ? eller typ blir inlagd för en sån där sak !!
 ska bli kul att se hur många som tänker på en och kommer och hälsar på isåfall!

Kommentarer
Postat av: toxy

sv: haha klart! hon äger!

2010-01-18 @ 16:01:51
URL: http://toxyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0