Stockholm calling

Hahahahaa tyckte denna passade.... (låten nedanför)
Fick precis ett samtal från Stockholm....
Jag vet ej vad man ska säga om det..
Ett stor SKÄMT e det..
jag blev så arg så jag tyckte nästan det var kul..
Men det tyckte dock inte hon ^^

Meen jag ska  snart in på psyket tror ja ? om det fortsätter såhär.. jag kan inte ha en person som kan komma och styara mitt liv via dagens teknik via telefån från Stockholm till Laholm...
Never gonna happend...
Inte i mitt liv iaf


Och jaaaa jaag e fan imed förbannad. Som vissa inte trodde jag kunde bli ;)


Ahh denna låten e sååå dig :) eller iaf med Stockholm calling...
Det andra vet jag inte vad hon sjunger om



Ikv ,Joel e Arg

Kommentarer
Postat av: Lillan

Joel min älskade unge....vi i vår lilla familj med din bror och alla andra vet att det som sägs är en sjuk fantasi från någon som borde skaffa sig ett liv och börja bry sig om hur du mår...älskar man dej bryr man sig....inte bara om lögner och fantasier utan om hur du får det bra och det har du här!!!!!!!!!!!

ÄLSKAR DEJ MIN UNGE!!!!

2010-01-07 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0