trött som en .....

asså heej jag har märkt att jag vart skitdålig på att uppdatera bloggen nuunder jul/nyår
Men jag skyller på att det e storhälg..
det låter bra.
Idag har jag typ inte gjort ngn nytta alls.

Pratade med Angelica typ  typ två timmar.. först i telefån, tills vi kom på att vi kunde snacka i den så kallade "ring" funktionen på msn...
Jag gillar den...
Den e gratis och bra... asså inget sånt som e helt efter.
 ni vet på typ en film man laddat ner.
 så munnarna hänger interiktigt med ljudet och texten..

Sen somnade jag visst ? men e vaknade av Den nya Ica reklmamen när han ska imitera kända bloggare..
SÅ jag fick typ panik för jag inte skrivigt ngt inlägg idag....


BTW jag har kommit på att i slutet på reklamfilmen så putar han med läpparna... det måste vara Krilleboii style

Kommentarer
Postat av: patrik

Sv. Tack så mycket =D Kul att du tycker det!

2010-01-02 @ 23:53:51
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0