Sofie gästar :)

Hej, en del av er har kanske sett mig här i Joels blogg förut, jag har gästat någon gång innan :) Denna gången är jag inne och gästar för att jag kom med låt förslag till Joel, men dom var så personliga att han ville att jag skulle gå in och berätta lite för er.

Ni som har sett mig här förut eller kanske t.o.m läser min blogg http://sofiiestyle.blogg.se vet att jag i april 2008 förlorade min lillebror Charlie då han tog livet av sig. Detta är en händelse som har påverkat hela mitt liv och många andras liv också. Det är en tragedi som inte borde få hända, men nu gjorde den det. Jag har berättat om min bror och min sorg i en del tidningar som vecko revyn, glaze och nu ska jag snart vara med i även Solo, vet inte vilket nummer det blir ännu bara men intervjun och så är klar nu, så jag och många andra är väntar spänt på resultatet. I september/oktober det året min lillebror tog sitt liv träffade jag en helt fantastisk kille, som har hjälpt mig mycket igenom sorgen och han är vid min sida även idag och nu väntar vi vårat första barn som är beräknat till nyårafton. Legenden heter min pojkvän och jag vill dela med mig utav två låtar som han gjort till minne utav min bror.

Min sorg och allt kring den berörde min pojkvän väldigt mycket när vi började träffas då jag fortfarande inte hade kommit så långt att jag kunde se en framtid ännu, han fanns där för mig dagar då jag ville lägga mig ner och dö och han fanns där för mig dagar då allt faktiskt kändes helt okej. Han gav och ger mig så mycket kärlek som en människa bara kan ge till någon annan och han betyder verkligen så himla mycket för mig!

Här kommer låtarna han gjorde:






Stort tack till Joel för att jag får dela med mig!

puss o kram / Sofie


Kommentarer
Postat av: Emma

gud va fint du skrev och jätte fin låt :) <3

2010-07-06 @ 19:46:22
URL: http://emmaadenbasta.blogg.se/
Postat av: Nikita

vilken fin låt, har själv ingen i min närhet som har gått bort elr begåt självmord, så jag kan inte förstå din sorj, men tårarna rinner ner för mina kinder när jag läser om denna tragiska händelse som du och din familj va med om, och den sorjen jag känner när jag läser de du skriver är någ miljoner gånger mindre än som ni känner er.



Många pussar och kramar!! //nikita

Din bror värkar vara en älskad person av alla, och varför han dog kanske ni inte vet, men de viktigaste som jag tycker är att ni vet att han älskade er och att ni älksade honom.

2010-07-07 @ 13:39:41
Postat av: Therese Gustafsson

Söt blogg, kolla gärna in min! XOXO.

2010-07-07 @ 14:00:42
URL: http://gustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0